login to website / Registration

Order cancellation guide

1.راهنمای لغو سفارش

در صورتیکه میخواهید سفارشی را کنسل نمایید، نهایتا تا 2 ساعت پس از ثبت سفارش و قبل از زمان بسته بندی محصول (تا زمانیکه  سفارش شماره حواله نخورده باشد)؛ میتوانید با ورود به میزکاری و از طریق "پروفایل من-سفارش ها" سفارش مورد نظر را بیابید.

روی سفارش مورد نظر کلیک کرده و وارد آن شوید. در صورتیکه امکان کنسل کردن آن سفارش وجود داشته باشد؛ روی گزینه مربوطه کلیک کرده و سفارش را کنسل کنید.

مبلغ سفارش کنسل شده همان لحظه به کیف پول جایگاه واریز میگردد.

2.سفارش تحویل گرفته نشده

در صورتیکه به هر نحو سفارش به شرکت برگشت بخورد (غیر از اینکه سفارش آسیب دیده شده باشد و به دلیل عدم دریافت به شرکت برگشت بخورد و این مورد مستقیما از طرف خود شرکت اعلام گردد، نماینده موظف است طی مهلت یاد شده از طرف شرکت، پیگیری برگشت محصول را انجام دهد.

در صورتیکه طی مهلت یاد شده پیگیری برگشت محصول انجام نشود، سفارش مورد نظر کسرپورسانت میگردد و مبلغ کسرپورسانت اعلام میشود.

مبلغ کسرپورسانت طی واریز گروهی واریز میگردد.

3.بازپس گیری محصولات

در صورتیکه تمایل برای بازپس گیری محصولات داشته باشید، طبق روند زیر میتوانید مراحل را انجام دهید.

مراحل باز پسگیری کالا:

ابتدا اقدام به فسخ قرارداد خود نمایید. جهت راهنمایی به این لینک مراجعه نمایید.

پس از اینکه فسخ شما کامل شد؛ می‌بایست محصولات شامل شرایط و ضوابط شرکت باشند.

  • کالاها می بایست پلمپ، سالم، بدون دفرمگی و له شدگی باشند
  • محصول قابل فروش مجدد باشد. (بستگی به محصول و نظر کارشناس دارد)

همچنین شما نهایتا می توانید سفارش های تا 12 ماه قبل خود را  را با پست سفارشی به آدرس تهران - صندوق پستی 158757373 عودت دهید.
شایان ذکر است درون بسته خود شماره ملی، شماره تماس، شماره سفارش و دلیل خود را مبنی بر علت مرجوعی قید نمایید.
در صورتی که اقلام سفارش شما از نوع پک باشد، می‌بایست پک به صورت کامل ارسال شود. ( شما می‌توانید نوع محصولات را در فاکتور خود مشاهده نمایید ).

پس از ارسال مرسولات، شما باید در میز کار من از طریق گزینه‌ی"پروفایل من- سفارش ها؛ جزییات بسته ها؛ ثبت درخواست مرجوعی" ؛ محصولات خود را به عنوان کالای برگشتی اعلام نمایید و کد رهگیری اعلام شده از سوی پست را هم در همان قسمت ضمیمه نمایید.
پس از رسیدن محصولات شما به شرکت؛ اقدامات لازم جهت بررسی کالاهای ارسال شده صورت گرفته می شود و در صورت تایید برای کسر پورسانت به واحد مالی ارجاع می‌گردد و مبلغ طی واریز گروهی به حساب بانکی جایگاه شما واریز می‌شود.

نکات:

  • هر محصول از هر جایگاهی خریداری شده است؛ مراحل بازپس گیری صرفا باید از همان جایگاه انجام شود.

  • برای هر بسته سفارش داده شده، تنها یک بار بازپس گیری انجام می شود
  • درصورت عودت تعدادی از اقلام فاکتور هزینه پستی به نسبت کالا های ارسالی درصورتی که سفارش شما پستی بوده باشد و شرکت هزینه پست را پرداخت کرده باشد و مبلغ تخفیف (پورسانت ) از شما کسر خواهد شد.
  •  مبلغ مالیات وعوارض ثبت شده در فاکتور به شما عودت داده نمی شود.

4.پیگیری خرابی محصول

در صورتیکه محصول خرابی داشته باشد، باید از جایگاهی که خرید انجام شده است به واحد پیگیری سفارشات تیکت ارسال گردد تا پیگیری این مورد از طرف شرکت به ایشان اعلام گردد.